{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی داری بالا میری مهربان باش و فروتن،

وقتی داری بالا میری مهربان باش و فروتن،
چون وقتی که داری سقوط میکنی از کنار همین آدمها رد میشی
پله های خوشبختیتون پر گل
دیدگاه ها (۱)

ما انسان ها مثل مدادرنگی هستیم...شایدرنگ موردعلاقه یکدیگرنبا...

بوسه ای ممنوعه

سناریو اسلیترین

https://wisgoon.com/f.n.skz --- بهترین رفیق زندگی‌ام، در ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط