دل است دیگر...
دل است دیگر...
فراموش که می شود...
ته می گیرد...
بوی تند تنهایی می دهد...
باید کسی باشد گاهی سراغش بیاید...
و به هم بزند...
این حجم بی کسی را...
#با_یڪ_حواسم_بہ_تــ❤ ـــو_هست_
از کانال من در تلگرام بازدید بفرمائید*
https://telegram.me/monlightyy/foad
فراموش که می شود...
ته می گیرد...
بوی تند تنهایی می دهد...
باید کسی باشد گاهی سراغش بیاید...
و به هم بزند...
این حجم بی کسی را...
#با_یڪ_حواسم_بہ_تــ❤ ـــو_هست_
از کانال من در تلگرام بازدید بفرمائید*
https://telegram.me/monlightyy/foad
- ۷۸۱
- ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط