{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر روز هروز منتظرم تا نوتیف درآمد ویس بیاد💀👈🏿👉🏿

هر روز هروز منتظرم تا نوتیف درآمد ویس بیاد💀👈🏿👉🏿
دیدگاه ها (۱۵)

من زندما😔

داداشم فک کرده پیداش نمیکنمممم🐸✨✨✨✨✨✨✨✨

اصن این ی دیقه ان نمیشه من سکته میزنم چ برسه ب پنج ساعت...

یعنی زندس؟

حوصله گوشیو ندارم ولی فقط کافیه نوتیف تو بیاد رو صفحه گوشیم.

(。· v ·。) ۲۰۰ تایییی شدیممممممملیاستشنیلمصکحشکسکزسککطحمبخی...

اهم اهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط