{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من زندما😔

من زندما😔
دیدگاه ها (۲)

داداشم فک کرده پیداش نمیکنمممم🐸✨✨✨✨✨✨✨✨

ی قلوب ازش خورد دیگه چندشم شد🗿💔"برادر دهنی دوست ندارد"

هر روز هروز منتظرم تا نوتیف درآمد ویس بیاد💀👈🏿👉🏿

اصن این ی دیقه ان نمیشه من سکته میزنم چ برسه ب پنج ساعت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط