به بعضیا باید گفت؛
به بعضیا باید گفت؛
یه خورده اصالت و کمالاتتو جمع کن!!
ما هم بشینیم،جا نیست...
یه خورده اصالت و کمالاتتو جمع کن!!
ما هم بشینیم،جا نیست...
- ۹۶۰
- ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط