چون کنم یاد تو،،نوری بامن است
چون کنم یاد تو،،نوری بامن است
غایبی،اما حضوری بامن است..
درد دلها میکنم با « عکس» تو
وه عجب« سنگ صبوری» بامن است..
..........................................................
روزهایم عجیب دلگیرند..
مثل آن جعبه ای که تب دارد..
با دل من کمی مدارا کن
به خدا قلب هم عصب دارد..
غایبی،اما حضوری بامن است..
درد دلها میکنم با « عکس» تو
وه عجب« سنگ صبوری» بامن است..
..........................................................
روزهایم عجیب دلگیرند..
مثل آن جعبه ای که تب دارد..
با دل من کمی مدارا کن
به خدا قلب هم عصب دارد..
- ۳.۴k
- ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط