{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هارای هارای من تورکم

هارای هارای من تورکم
دیدگاه ها (۱)

یاشاسین

اگرریا نباشه من تورکم

رفیقم کجایی....

اخلاقم گنده؟؟ به خودم مربوطه!! . غرورم از حد گذشته ؟؟ به خود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط