{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
با او وداع کردم ...
آن هم با اشک هایم
برای کسی که همیشه میگفت
به جای اشک در چشمانت
غنچه ی خنده روی لب هایت میکارم
دیدگاه ها (۲)

.دلم خانه ای ست...که هر شبدیوارهایش را رنگ می‌کنند به رنگ تن...

وقتی حامله بودی ولی...با بغض لب زد_اگه بچه چیزیش میشد . نگاه...

فول بادی از ردیسا بوشیدا /اوسی توکیو رونجرز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط