{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ه بعضیا باید گفت: رفیــــق مـــــن کسیـــــه کــــــه؛

ه بعضیا باید گفت: رفیــــق مـــــن کسیـــــه کــــــه؛

اگـــــه اشتبــــاهمــــ و دیـــــد …

تـــــو گوشــم بزَنـــه !!!! نــــه اینکــــه بِـــره تو گـــوشـــ

دشمنــــــم زِر بزَنــــــــه …??
دیدگاه ها (۴)

••هَر قَدرے ڪہ طَرَفَمو ببَخشَمـــاَز اون بہ بَعد هَمونقَدر ...

منو مادوکس همین الان یهویی خخخخ

کی حاضره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط