{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستم بهم پیام داده کلی باهام حرف زد؛از همون اول های چت ی

دوستم بهم پیام داده کلی باهام حرف زد؛از همون اول های چت یه حسی بهم گفت اون نیست،بعد یهو بهم گفت:ماچ به لپ هایت،می تپه برات،دیگه شکم قطعی شد که اون نیست،هیچی نگفتم،رفتم مدرسه گفتم الین.تو تا حالا اینجوری باهام حرف نزده بودی...بعد گفت:آرتا بود[ یکی از دوستاش]منم اعصبانی شدم گفتم چند بار دیگه باهاش حرف زدم گفت هزار بار[...]گفتم حداقل بگو که فقط با اون حرف زدم.گفت:نه با همه ی پسر ها
یی که دوست و اقواممن و حتا با دوست پسرم حرف زدی،...گفتم بگو جون آریان[دوست پسرش].جونشو قسم خورد...از اون روز قسم خوردم که دیگه بهش پیام ندم.الان دوباره یکی دیگه از پیوی اون پیام داد...شیطونه میگه.بگیرمش...🤦😔
دیدگاه ها (۳)

Mingi

ateez

theshey

theshey

بهم گف رهاش کن،گفتم چطوری؟گفت دیگه سراغش رو نگیر،تکست نده،پی...

پارت نوزدهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط