چرا دستت خونیه؟؟
چرا دستت خونیه؟؟
باز دستتو بخاطر اون اینجوری کردی؟
تو دیوونه ای؟؟؟؟
آره دیوونه ی اون....
خیلی احمقی....
اونم میگفت.....!!
هنوزم دوسش داری؟؟
مگه میشه نداشته باشم؟
ولی اون نمیخوادت...ندیدی
درسته اون نمیخوام....ولی من هنوز میخوامش...
آه...خفه شو قلب احمق...
به همین زودیا خفه میشم برا همیشه...
باز دستتو بخاطر اون اینجوری کردی؟
تو دیوونه ای؟؟؟؟
آره دیوونه ی اون....
خیلی احمقی....
اونم میگفت.....!!
هنوزم دوسش داری؟؟
مگه میشه نداشته باشم؟
ولی اون نمیخوادت...ندیدی
درسته اون نمیخوام....ولی من هنوز میخوامش...
آه...خفه شو قلب احمق...
به همین زودیا خفه میشم برا همیشه...
- ۲.۳k
- ۱۷ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط