گـُفت: بی من چـی میکشـی ؟
گـُفت: بی من چـی میکشـی ؟
گفتم: نــــــــَ ـ فـَسـ♥
چـیه ی میـخواستـین عاشـقانـه باشـه>؟
عـاره عـیزـم اینـجـوریـاستـ..
اونـی کـه از مـا گذشتـ...واسـه همیشه درگذشت
روحش تو گورش ..یادش تو حلقشـ.
گفتم: نــــــــَ ـ فـَسـ♥
چـیه ی میـخواستـین عاشـقانـه باشـه>؟
عـاره عـیزـم اینـجـوریـاستـ..
اونـی کـه از مـا گذشتـ...واسـه همیشه درگذشت
روحش تو گورش ..یادش تو حلقشـ.
- ۳۰۷
- ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط