{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#زندانی میخوام از آغوش سردت که برای من همیشه گرم بوده و ه

#زندانی میخوام از آغوش سردت که برای من همیشه گرم بوده و هست
دیدگاه ها (۷۱)

:) :)

#شخصی

#آرامشم بمان

#شخصی

بفرما پتو برای رفتار سردت 🫴🤓

واسه پرکردن جای خالی تو به هرکسی پناه میبرم امادلم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط