{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#آرامشم بمان

#آرامشم بمان
دیدگاه ها (۳)

#زندانی میخوام از آغوش سردت که برای من همیشه گرم بوده و هست

:) :)

#شخصی

😒 😒

من ارامشم را در آغوش او یافتم

قوی بمان

ای پرچم من تابنده بمانبا نام حسین پاینده بمان 🇮🇷❤️‍🔥جانم فدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط