{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعبببب.....

هعبببب.....
دیگه طاقت ندارم
میخام رمانو بزارم
حمایت میکنید؟ 💔
دیدگاه ها (۱)

فیک : وانمود کردن شخصیت ها : ا/ت _ کیم تهیونگ _ جئون جونگ کو...

فیک : ( وانمود کردن )پارت 1سلام من ا/ت هستم و در دانشگاه پوه...

بچه ها میخام از 15 تایی شروع کنم فیک بزارم نظرتون؟

سلااااااام

دیگه طاقت دوری تو رو من ندارم...💝

صلام گایز یه خبر خوب👇👇قراره رمانو بزارم!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط