{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

نمیدونم چرا ولی با اینکه دخترم روی لورنا(موشه) کراش زدم🙁🫤

نمیدونم چرا ولی با اینکه دخترم روی لورنا(موشه) کراش زدم🙁🫤
دیدگاه ها (۰)

ای کاش من جا موشه بودم🙁ولی اخرش دل و رودم پیچ خوردن😣

زیاد با اینشات کار نکردم به همین دلیل زیاد بلد نیستم دوربین ...

ما : خوشت اومده...لینگهه : نه!ما : چرا چرا چرالامصب من با ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط