زیاد با اینشات کار نکردم به همین دلیل زیاد بلد نیستم دورب
زیاد با اینشات کار نکردم به همین دلیل زیاد بلد نیستم دوربین رو زوم کنم😅
- ۱۹۶
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط