{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمی خوام کسی بهم بگه "دوست دارم" و "عاشقتم"؛ کسی رو میخوا

نمی خوام کسی بهم بگه "دوست دارم" و "عاشقتم"؛ کسی رو میخوام که بهم بگه "می فهممت".
.
دیدگاه ها (۸۳)

کاش ادمها بدانند...محبت کردن از غرور نمی کاهدشخصیت میسازد...

والا😂

هـیچ‌وقت . . .به چیزی کـه برایِ تو نیـست وابسته نشو!.

- ما ڪسے رو خط نزدیم، خودشون جوهر پس میدن𖤇

(عسلیا می خوام برمنمی دونم شاید برگشتم ولی شایدمی خوام یه مد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط