نمی خوام کسی بهم بگه "دوست دارم" و "عاشقتم"؛ کسی رو میخوا
نمی خوام کسی بهم بگه "دوست دارم" و "عاشقتم"؛ کسی رو میخوام که بهم بگه "می فهممت".
.
.
- ۱۴.۶k
- ۲۳ فروردین ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۸۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط