{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هـیچ‌وقت . . .

هـیچ‌وقت . . .
به چیزی کـه برایِ تو نیـست وابسته نشو!

.
دیدگاه ها (۱)

نمی خوام کسی بهم بگه "دوست دارم" و "عاشقتم"؛ کسی رو میخوام ک...

کاش ادمها بدانند...محبت کردن از غرور نمی کاهدشخصیت میسازد...

- ما ڪسے رو خط نزدیم، خودشون جوهر پس میدن𖤇

والا با ای اسمه بلواراشون 😂😂😂

وابسته نشو

سنگین

لذت ببر وابسته نشو🖤😑 حرف دل🫀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط