شرطا زیاده ؟ نه نیست .. بقیه حتی با فالوور های کم ( ۵۰ یا
شرطا زیاده ؟ نه نیست .. بقیه حتی با فالوور های کم ( ۵۰ یا ۱۰۰ تا ) شرطای ۲۰۰ ، ۳۰۰ تایی میزارن ... با این وجود به یه روز نکشیده همه شرطاشون انجام میشه . بعد من شرطام یک دهم فالوورامن . یعنی حتی ۴۰ نفر هم نمیخونه این رمان بدرد نخورو ؟ گفتم تا شرطا کامل نشه نمیزارم . بعد وقتیم نزارم ناراحت میشید . همه ام که الکی دارن از ویس میرن . وقتی بهترینا میرن من چرا بمونم ؟ اگر این اوضاع ادامه داشته باشه منم از ویسگون میرم .
- ۲۱۲
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط