به کجا می نگری؟
به کجا می نگری؟
زندگی ثانیه ایست …
وسعت ثانیه را میفهمی …؟
هیچکس تنها نیست!
ما خدا را داریم...
شبتون پر از امید✨ 🌟 ✨
·•●✿●•·
زندگی ثانیه ایست …
وسعت ثانیه را میفهمی …؟
هیچکس تنها نیست!
ما خدا را داریم...
شبتون پر از امید✨ 🌟 ✨
·•●✿●•·
- ۹۹۲
- ۱۳ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط