{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به کجا می نگری؟

به کجا می نگری؟
زندگی ثانیه ایست …
وسعت ثانیه را میفهمی …؟
هیچکس تنها نیست!
ما خدا را داریم...

شبتون پر از امید✨ 🌟 ✨


·•●✿●•·
دیدگاه ها (۱)

‏دلتنگشم ولی محلش نمیزارم چون میدونم واسه من نیست.▫

ای کاش بودنت را در دلمعاشقانه قاب نمی کردم!که حالا نبودنت در...

⭐در این شب زیبا دعا میڪنم⭐شبتون پر امید، عشقتون خدا⭐زندگیتو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط