باید با من حرف میزدی
باید با من حرف میزدی
من محتاج یک جمله بودم
جملهای از تو،
که مرا از آغوشِ زنجیرهای نَنوشتن برهاند
باید با من حرف میزدی
تا چیزی مینوشتم کلید ادامهی زندگی
در حنجرهی تو بود
در صدای تو
تویی که در من
من را گُم کرده بودی!
ســـــلام و درود فراوان خدمت شما مهربانان همیشه همراه ✋
وقتتون بخیـــــروشــــادی
زندگیتون پراز حس هاےقشنگ
🙏❤☕🍩🥰
من محتاج یک جمله بودم
جملهای از تو،
که مرا از آغوشِ زنجیرهای نَنوشتن برهاند
باید با من حرف میزدی
تا چیزی مینوشتم کلید ادامهی زندگی
در حنجرهی تو بود
در صدای تو
تویی که در من
من را گُم کرده بودی!
ســـــلام و درود فراوان خدمت شما مهربانان همیشه همراه ✋
وقتتون بخیـــــروشــــادی
زندگیتون پراز حس هاےقشنگ
🙏❤☕🍩🥰
- ۲.۶k
- ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط