شربت شهادت رو بکنم تو هلقت ؟؟😐🔪
شربت شهادت رو بکنم تو هلقت ؟؟😐🔪
اینا مال دیروزه
دیشب منو برده سوپری یدونه شیر کاکائو کوچولو خریده داده دستم
باید بطری بزرگ بگیری نفهممم😐🔪
اینا مال دیروزه
دیشب منو برده سوپری یدونه شیر کاکائو کوچولو خریده داده دستم
باید بطری بزرگ بگیری نفهممم😐🔪
- ۴.۵k
- ۱۹ تیر ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط