{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این گوووشیه منه ولی واقعا ایفون خیلی ضایعس بخاد باااا شاه

این گوووشیه منه ولی واقعا ایفون خیلی ضایعس بخاد باااا شاهکار خلقت مقایسه بشه
دیدگاه ها (۱۵)

اینم ایفون چیه بابا مااارک فقط و دسته همه هم هست

شماها برین به گیرل فرنداتون بگین دوووستون داریم ما هم اینجا ...

THE REVENANT

استونهیج در دشت سالیسبوری

این شاهکار رو مقایسه کنین با مداحیای شور بی محتوای الان

منه شونزده ساله هر وقت این شاهکار رو دستم میگیرم:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط