دیروز رفتم میوه فروشی
دیروز رفتم میوه فروشی
5هزارتومن دادم بهش،گفتم: گوجه سبز بده
کف دستش یه گوجه سبز بود بهم تعارف کرد
منم برداشتم انداختم بالا و در یه حرکت قورتش دادم
گفتم: خوبه, پوست نازکم هست!
چند لحظه گذشت
میوه فروشه گفت: چیزه دیگه هم میخواستید؟
گفتم: آره دیگه، ۵تومن گوجه سبز
گفت: خوب همون بود که خوردیش
هیچی دیگه...
من رو میگی؟!
الان بغض گلوم رو گرفته که چرا بیشتر مزه ش نکردم؟
چرا نمک نزدم؟
چرا گوشه لپم نگهش نداشتم؟
آخه چرا سریع قورتش دادم؟
آخه چرا.....؟
صدای خرچ خرچشم حتی نشنیدم
همممممم نموخاااااااام
5هزارتومن دادم بهش،گفتم: گوجه سبز بده
کف دستش یه گوجه سبز بود بهم تعارف کرد
منم برداشتم انداختم بالا و در یه حرکت قورتش دادم
گفتم: خوبه, پوست نازکم هست!
چند لحظه گذشت
میوه فروشه گفت: چیزه دیگه هم میخواستید؟
گفتم: آره دیگه، ۵تومن گوجه سبز
گفت: خوب همون بود که خوردیش
هیچی دیگه...
من رو میگی؟!
الان بغض گلوم رو گرفته که چرا بیشتر مزه ش نکردم؟
چرا نمک نزدم؟
چرا گوشه لپم نگهش نداشتم؟
آخه چرا سریع قورتش دادم؟
آخه چرا.....؟
صدای خرچ خرچشم حتی نشنیدم
همممممم نموخاااااااام
- ۶.۴k
- ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط