{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میتونستیم زمانو به روزهای خوب قدیم برگردونیم (:

کاش میتونستیم زمانو به روزهای خوب قدیم برگردونیم (:
دیدگاه ها (۰)

ترسناک ترین مرحله زندگی،رسیدن به بی تفاوتیه...

یه روزی میاد که میفهمی من مثل بقیه نبودم،اون روز تو دیگه برا...

ما اومدیم با یکی خوب باشیم، دیدیم اون با همه خوبه!

بیا نجنگیده نبازیم...

کاش میشد نت ها وصل بودو ما میتونستیم همه کنسرت ها و بزاریم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط