{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما اومدیم با یکی خوب باشیم، دیدیم اون با همه خوبه!

ما اومدیم با یکی خوب باشیم، دیدیم اون با همه خوبه!
دیدگاه ها (۰)

کاش میتونستیم زمانو به روزهای خوب قدیم برگردونیم (:

ترسناک ترین مرحله زندگی،رسیدن به بی تفاوتیه...

بیا نجنگیده نبازیم...

خدایا یا حال دلمون بد باشه یا حال جیبمون دیگه /:سابیده شدیم.

جنی

زحمت نکش صدا نداره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط