{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اطراف میکنم زنده بودن و زندگی کردن خیلی سخته 🖤

اطراف میکنم زنده بودن و زندگی کردن خیلی سخته 🖤
دیدگاه ها (۰)

خیلی خستم خدایا دستمو بگیر با خودت ببر😔

فانتزی ذهنم ♥

دونیا دوروزه ولش زندگی کن

من همیشه زنده ام اما فقط در این لحظات زندگی میکنم ،زندگی کرد...

خیلی سخته واقعا سخته کسایی که تجربه کردن میدونن

تحملش خیلی سخته کیا تجربه کردن؟ 🥺🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط