{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی خستم خدایا دستمو بگیر با خودت ببر😔

خیلی خستم خدایا دستمو بگیر با خودت ببر😔
دیدگاه ها (۳)

فانتزی ذهنم ♥

کاش توانشو داشتمو میشد یه چاقو بردارم و رگمو بزنم 🖤

اطراف میکنم زنده بودن و زندگی کردن خیلی سخته 🖤

دونیا دوروزه ولش زندگی کن

یا امام حسین دستم بگیر که خیلی خستم ....

خدایا خسته شدم تورو جان خودت جونمو بگیر😭😭😭😭

دستمو بگیر..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط