{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه رفیق راهمی..بزن به جاده همسفر..غبارو از دلم بگیر..سکو

اگه رفیق راهمی..بزن به جاده همسفر..غبارو از دلم بگیر..سکوتو از شبم ببر//آهنگ آس*شادروان ناصر عبداللهی
دیدگاه ها (۲)

عکس نوشته...پروفایل

***متن ..بارانی ******

نقاشی،،سیاه قلم//هنری

عکس بارانی/ حرف آخر باران..زمین را شستم ..دوباره شروع کن ..ا...

آخرین زمزمه ی سایه ها پارت۲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط