{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و ..

و ..
فکــــــــــر کن
" دم و بازدم " مـــــن ،
به این است که #تو را
کـــــنار خـــــودم داشـته بـــــاشم.
نکـــــند بروی و ...
دیدگاه ها (۱۰)

عجب اشفته بازاری هست دنیاروحتون شاد

خخ دیقاهمینطوره

روحت شاد اپاچی

خودم که این کار میکردم خخ

نور در سایهٔ بحران | تمرین ریلکسیشن و آرامش ذهن در زمان جنگ ...

تقصیر خودم است.تو، هیچگاه نیامده بودی که بروی؛از همان اول رف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط