{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عجب اشفته بازاری هست دنیا

عجب اشفته بازاری هست دنیا
روحتون شاد
دیدگاه ها (۳)

خخ دیقاهمینطوره

ایشالله که می مونی و دربی پارسال رو تکرار میکنی

و .. فکــــــــــر کن " دم و بازدم " مـــــن ، به این است که...

روحت شاد اپاچی

روحتون شاد

روحتون شاد فرشته ها

روحتون شاد بزرگ مرد تاریخ...برای شادی روحشون صلواتی ختم کنیم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط