{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من قانونی اومدم آلمان و قرنطینه وجود نداره تا علایم کرونا

من قانونی اومدم آلمان و قرنطینه وجود نداره تا علایم کرونا نداشته باشی
دیدگاه ها (۱)

یهویی هوای سرد زمستانی

یهویی

یهویی داخل کلاسخسته شدم 😟

مدرسه پول میده 😺

کی اینجا ( دختر غیر قانونی) است ؟: اگه آرمی باشی میدونی.

هیچ محدودیتی برای آنچه که می تونی انجام بدی یا می تونی باشی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط