{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چی داره میشه...چرا داره منو خفه میکنه

چی داره میشه...چرا داره منو خفه میکنه
دیدگاه ها (۱۰)

مود لوئیس::نمیخوام نمیام میخوام برم تو کت نی ساما قایم شم

ای خدااااا چرا اینقدر کیوتن چرا

موران اینجوریکه::بیا یه دختر خوب واست جور میکنم اون کله ابی ...

بله داشتم میگفتم که ای لوئیس ای شرلوک سیگار بده نکشید

بیلی حق داره منو خفه کنه و من چیزی نگم

داره خفه ام میکنه لامصب ... شرمنده عاف بودم،نت ندارشتححح ببح...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط