خدایا....
خدایا....
این روزها حواست بیشتر به من باشد
میگویند بزرگترین شکست
از دست دادن ایمان است..
حواست باشد که منشکست نخورم..
من هنوز هم تو را به نام قاضی الحاجات میخوانم..
حتی اگر همه التماس هایم را نادیده بگیری
هنوز هم تو را ارحم الراحمین میدانم..
حتی اگر سخت بگیری..
هنوز هم.....تو همان خدایی..
اما من......مگذار از دست بروم..
من امیدم به توست!!
برای دلم امن الیجیب بخوان..
تا ارام شود،این دل مضطرب خدایا..
سال هاست به این نتیجه رسیده ام
که؛
«تو»
آن مشترک مورد نظری هستی
که در دسترسی..!!
این روزها حواست بیشتر به من باشد
میگویند بزرگترین شکست
از دست دادن ایمان است..
حواست باشد که منشکست نخورم..
من هنوز هم تو را به نام قاضی الحاجات میخوانم..
حتی اگر همه التماس هایم را نادیده بگیری
هنوز هم تو را ارحم الراحمین میدانم..
حتی اگر سخت بگیری..
هنوز هم.....تو همان خدایی..
اما من......مگذار از دست بروم..
من امیدم به توست!!
برای دلم امن الیجیب بخوان..
تا ارام شود،این دل مضطرب خدایا..
سال هاست به این نتیجه رسیده ام
که؛
«تو»
آن مشترک مورد نظری هستی
که در دسترسی..!!
- ۵۷۰
- ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط