به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز،
به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز،
بختیار که به دلیل خدمت سربازی به تراکتور رفته، با انتشار پستی از هواداران پرسپولیس انتقاد تندی کرده است: «بعضی ها خیلی حرف می زنند. مهم نیست درباره چی؛ آنها درباره همه چیز حرف می زنند. تمام خاطره هایی که مردم از آنها دارند، برمی گردد به یکی از وقتهایی که مشغول حرف زدن بوده اند. تصویر ذهنی مردم از این جور آدم ها، تصویر صامتی نیست؛ همیشه، بلااستثنا، آنها را در حال حرف زدن و اظهارنظر و از اینجا و آنجا و هر جا گفتن، به یاد می آورند. من به یاد نمیارم این هوادران پرسپولیس تا حالا کامنتی واس من گذاشته باشن ولی حالا اومدن هرچی لایق خودشون و خانوادشون هست میگن. واقعا متأسفم. من تو زندگیم به هیچ کسی و هیچ چیزی نیاز نداشتم و نخواهم داشت. فوتبال چیزی نیست کسی غیرت و ناموسش رو بفروش واسش این جامی که شماها
ده سال سرو کله میشکنید.
من تو سن ٢٢ سالگی بردم رو سرم».
بختیار که به دلیل خدمت سربازی به تراکتور رفته، با انتشار پستی از هواداران پرسپولیس انتقاد تندی کرده است: «بعضی ها خیلی حرف می زنند. مهم نیست درباره چی؛ آنها درباره همه چیز حرف می زنند. تمام خاطره هایی که مردم از آنها دارند، برمی گردد به یکی از وقتهایی که مشغول حرف زدن بوده اند. تصویر ذهنی مردم از این جور آدم ها، تصویر صامتی نیست؛ همیشه، بلااستثنا، آنها را در حال حرف زدن و اظهارنظر و از اینجا و آنجا و هر جا گفتن، به یاد می آورند. من به یاد نمیارم این هوادران پرسپولیس تا حالا کامنتی واس من گذاشته باشن ولی حالا اومدن هرچی لایق خودشون و خانوادشون هست میگن. واقعا متأسفم. من تو زندگیم به هیچ کسی و هیچ چیزی نیاز نداشتم و نخواهم داشت. فوتبال چیزی نیست کسی غیرت و ناموسش رو بفروش واسش این جامی که شماها
ده سال سرو کله میشکنید.
من تو سن ٢٢ سالگی بردم رو سرم».
- ۱.۶k
- ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط