سلام
سلام
میخوام یه خبر به کسانی که با ذوق و خوشحالی پیج سامسونگ در لاین را به امید گرفتن گوشی ادد کردن بدهم.
خوشحال از آمدن پیغامی که شما موفق شده اید نباشید چون من بدون انجام کاری این پیغام برام آمد.
پس خوشحال نباشید همه این ها سرکاریه و سودی جز هک شدن گوشی هایتان ندارد;-)
میخوام یه خبر به کسانی که با ذوق و خوشحالی پیج سامسونگ در لاین را به امید گرفتن گوشی ادد کردن بدهم.
خوشحال از آمدن پیغامی که شما موفق شده اید نباشید چون من بدون انجام کاری این پیغام برام آمد.
پس خوشحال نباشید همه این ها سرکاریه و سودی جز هک شدن گوشی هایتان ندارد;-)
- ۴۳۶
- ۱۱ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط