{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ترسم چو باز گردی... از دست رفته باشم...

ترسم چو باز گردی... از دست رفته باشم...
دیدگاه ها (۳)

چگونه شاد نباشم...

باید عاشق باشی تا یچیزایی رو بفهمی ...

من از تو یاد گرفتم تمام زندگیمو...#مرتضی پاشایی

هوا ســـــه نفــــره ستقابل تـــوجه بعضیـــــا:)

🌱🍒ترسم چو باز گردی، از دست رفته باشم...🌱🍒#سعدی #believeme

می ترسم چشم باز کنمبه زلال بی کرانِ چشمانت زل بزنممی ترسم، ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط