{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صدام کن شدو

صدام کن شدو
چون هیچکس زبان عشق من رو نفهمید
دیدگاه ها (۰)

منم همینطورشما چی؟

🌟 🖤❤️🌀

در واقع دلیل اصلی اومدنم به ویسگون این بود که دوستی پیدا کنم...

شدو و سونیک

هیچکس نفهمید چقدر ساکت شدم هیچکس نفهمید پشت خنده هام چی قای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط