در واقع دلیل اصلی اومدنم به ویسگون این بود که دوستی پیدا
در واقع دلیل اصلی اومدنم به ویسگون این بود که دوستی پیدا کنم
کسی که مثل خودم شدو یا رمان نویسی رو دوست داشته باشه
هنوز هم منتظرم کسی پیدا بشه که درکم کنه
کسی که مثل خودم شدو یا رمان نویسی رو دوست داشته باشه
هنوز هم منتظرم کسی پیدا بشه که درکم کنه
- ۲۲۷
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط