{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هم دلتنگتم

هم دلتنگتم
هم عاشقتم
هم مگه میشه فراموشت کرد
تو طعم باران میدهی..فدای نفس کشیدنت...خوش سلیقه من..
ماه من
جان من
نفس من
دیدگاه ها (۲)

من.....وقتی خوشگلی و تیپ نازت رو میبینم

همین خوبه..که ذهنمون همیشه درگیر همدیگه هست..تو مال منی..اجا...

من چشات رو.موخام...موخام..موخام..

دلتنگتم شدید شدید..همیشه یهوووووویی

تنها امید این روزای من شما هستین :) بعد از امید به ظهور امام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط