{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پــرهامــ _ وانتـونـز

پــرهامــ _ وانتـونـز

اگه فکر نمیکنم شبا بهت
برای توهم نمیسوزه دلم
نداره مگه خوش میگذره تنها بهت
تو فقط منتظری یه جا بشه برنامه
بخام تو رو بخوامت برای…

کسی نباشه بهتره این روزا
که حالم بد خرابه بد حالم خرابه
ولی نداره عیب حالم خرابه
ولی تو رو بخوامت ولی نه نداره عیب
حالم خرابه ولی منم نه نه نه ولی منم نه نه نه

میرم اون ور میلرزم من اشتباهم این بود
بخشیدمت بد فکر میکردم
اینه بچگی کردن نیستی
شبا بیدار و سیگار
ببین دخی اگه فردا روزی
با هرکسی هرچی بودی
زنگ نزن پرهام کوشی منم برنمیدارم
باز گوشیمو ولی نه نداره عیب
دیدگاه ها (۱)

لــتـو - عنتر مث عمو کوچیکمه😅

بهــزاد لیــتو 😄

یــهــویـ.. مطمئنم اکثریت اینو نشنیدید !

این منم وقتی با دوستام میرم بیرون

~سرنوشت من چیست~پارت چهارمادامهویو تهیونگدیگه نتونستم تحمل ک...

_ ـ داشتم به این فکر می‌کردم که بیام باهات حرف بزنم ؛ آخه من...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط