{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏آدما نه خوبن، نه بد. کسکشِ کسکشن😊 ✌

‏آدما نه خوبن، نه بد. کسکشِ کسکشن😊 ✌
دیدگاه ها (۳)

کاش مثلا همه چی درست میشدیه «تُ» الان تو بغل من بودو یه «من»...

همتون ۱۳ ایداون یک منم

یادتونه میگفتم زندگیم انق کصشرع که حیفه کصشر؟! الان دگ زندگ...

ولی اون بدون من خوشه :)

می گفت.... دبگه این ادما(بد لاشین) بسه

سلام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط