{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش مثلا همه چی درست میشد

کاش مثلا همه چی درست میشد
یه «تُ» الان تو بغل من بود
و یه «من» الان -واقن- میخندید :)
#کاش :))
دیدگاه ها (۱)

همتون ۱۳ ایداون یک منم

والاع :)

‏آدما نه خوبن، نه بد. کسکشِ کسکشن😊 ✌

یادتونه میگفتم زندگیم انق کصشرع که حیفه کصشر؟! الان دگ زندگ...

کاش میشد :)#ایران #دلتنگی #بغل #لایک_فالو_کامنت_یادتون_نره

@harmy_bts_2025_j-hope - تو حتی از خودم برا خودم مهم تری

.کاش میشد دستاتو بگیرمو ببرمت یه جایِ دورمثلا رو قله‌‌یِ یه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط