اصن نه عاسایش دارم نه عارامش
اصن نه عاسایش دارم نه عارامش
این چه وضشهههه
همش بوس بوس
ماچ مااااچ
اگه راست میگین دوسم دارین یه دوتمنی بزارین کف دستم خووو
این تف وموفا برام نون وعاااب میشه مگهههههه
این چه وضشهههه
همش بوس بوس
ماچ مااااچ
اگه راست میگین دوسم دارین یه دوتمنی بزارین کف دستم خووو
این تف وموفا برام نون وعاااب میشه مگهههههه
- ۱.۰k
- ۱۲ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط