{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شکشت وناتوان شدم

شکشت وناتوان شدم
دیدگاه ها (۱)

ازخداخواستم که توراازمن جدا نکن

برای دوست داشتن باید هم دل باشی نه همرنگ

شایدشنیدن صدات آرام کن

ای کاش شودروزی بتوانم بخندم

هعیییییESFP شدم اونم چه ایسفپی ESFP_a شدم💛

خوشحال شدم باهاتون آشنا شدم و خدانگهدار

هوامو نداشتی، هوایی شدم، چه کابوس بی انتهایی شدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط