سلام به همه دوستان خوب و مهربونم که این مدت نبودم منو مور
سلام به همه دوستان خوب و مهربونم که این مدت نبودم منو مورد لطف و محبتون قرار دادن و یادی ازم کردن
امیدوارم بتون این همه محبت رو جبران کنم
عزا دارینون قبول باشه
این ایام رو هم به همتون تسلیت میگم
امیدوارم بتون این همه محبت رو جبران کنم
عزا دارینون قبول باشه
این ایام رو هم به همتون تسلیت میگم
- ۱.۶k
- ۲۵ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط