شرلی مدت هاست منتظرم مدت هاست که دنبالت میگردم...هر ثانیه
شرلی مدت هاست منتظرم مدت هاست که دنبالت میگردم...هر ثانیه و دقیقه از زندگیمو...همشو دنبال تو بودم دنبال چشمات که دوباره منو تو اقیانوس ابیشون غرق کنی دنبال موهات تا دوباره نوازششون کنم...دنبالت آغوشت میگشتم...چون هیچی مثل آغوش تو نمیتونه تو بدترین شرایط بهم حس امنیت بده
- ۱.۵k
- ۱۳ آذر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط