{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


اگر سردت است
بگو تا یک آغوش
بیشتر دوستت بدارم
دیدگاه ها (۱)

‌بی‌هیچ نشانه‌ای،بریده از دنیا،دلگیر، دلگیر، دلگیر…مگر می‌شو...

‌رصد کردم دلش را دوش از بامبه هر جا سر زد و الا دل من

‌"روزمرگی"‌ات بودم کاش..دچارم میشدی ...

باکودکو

ببین دوستت دارم تور از خودم بیشتر

بفرما پتو برای رفتار سردت 🫴🤓

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط