{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنت به خاطرات.....

لعنت به خاطرات.....
دیدگاه ها (۴)

دشت خشکید و زمین سوخت و باران نگرفتزندگی بعد ِ تو بر هیچ کس ...

سلام صبح شنبه تون بخیر

یه دنیااااااا.....

پس بیخیال.....

لعنت به جریان اصلاحات، لعنت به کاسبان مذاکره، لعنت به خائنین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط